سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]
حامدم
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
اگه ....

مهتاب :: شنبه 86/10/15 ساعت 4:38 عصر

هر جا بودم با تو بودم       هر جا رفتم تو رو دیدم

تو سبک شدن تو رؤیا      همه جا به تو رسیدم

اگه احساسمو کشتی        اگه از یاد منو بردی

اگه رفتی بی تفاوت       به غریبه سر سپردی

بدون اینو که دل من   شده جادو به طلسمت

یکی هست اینور دنیا      که تو یادش مونده به اسمت

******************************


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تنها لحظه ناب
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
حامدم
مهتاب
حامدم: گل ناز مامانی همین
Link to Us!

حامدم

Hit
مجوع بازدیدها: 7567 بازدید

امروز: 2 بازدید

دیروز: 3 بازدید

Archive


زمستان 1386

In yahoo

یــــاهـو

Submit mail